Opis
Dobra sprawność i wysoko niezawodne działanie dzięki optymalnej hydraulice
Łatwa instalacja, również w wąskich studzienkach drenażowych dzięki zwartej konstrukcji, niewielkiej masie, zastosowaniu zintegrowanego kondensatora i kołnierza gwintowanego
Niezawodne zastosowanie podczas osuszania różnych instalacji dzięki zabezpieczonemu przed korazją wirnikowi i powiększonemu wpustowi na kabel
Długie interwały konserwacyjne dzięki pojemnej komorze uszczelniania i podwójnemu uszczelnieniu
Szybka konserwacja dzięki bezpośredniemu dostępowi do uszczelnienia komory i korpusu pompy
Dane techniczne
Przyłącze sieciowe: 1~ 230 V, 50 Hz lub 3~ 400 V, 50 Hz
Rodzaj pracy – zanurzony: S1
Rodzaj pracy – wynurzony: S3 15 %
Stopień ochrony: IP68
Klasa izolacji: F
Temperatura przetłaczanej cieczy: 3 ... 40 °C
Swobodny przelot kuli: 40 mm
Materiały
Korpus pompy: Żeliwo szare
Wirnik: Materiał kompozytowy
Płyta pokrywy przy króćcu ssawnym: Stal nierdzewna
Korpus silnika: Stal nierdzewna
Wał: Stal nierdzewna
Uszczelnienie po stronie silnika: NBR
Uszczelnienie po stronie medium: SiC/SiC
Uszczelnienie statyczne: NBR
Opis/budowa
Pompa zatapialna do ścieków jako zatapialne urządzenie blokowe do przenośnego ustawienia mokrego i do pracy w trybie przerywanym.
Układ hydrauliczny
Pompa z wirnikiem o swobodnym przepływie, o swobodnym przelocie kuli 40 mm. Przyłącze tłoczne ma postać pionowego przyłącza gwintowanego.
Silnik
Chłodzony powierzchniowo silnik w wersji na prąd zmienny (ze zintegrowanym z kondensatorem roboczym) lub w wersji na prąd trójfazowy do rozruchu bezpośredniego. Ciepło odpadowe oddawane jest poprzez korpus silnika bezpośrednio do opływającego go medium. Silniki mogą być stosowane w zanurzeniu w trybie pracy ciągłej (S1) i w wynurzeniu w trybie pracy przerywanej (S3).
Silnik jest wyposażony w samoczynną termiczną kontrolę silnika. Oznacza to, że w przypadku przegrzania silnik zostaje wyłączony, natomiast po ochłodzeniu – automatycznie włączony.
Kabel zasilający ma długość 5 m lub 10 m i jest dostępny w następujących wersjach:
Z wolnymi końcami
Z wtyczką
Z wyłącznikiem pływakowym i wtyczką
Uszczelnienie
Do uszczelnienia po stronie medium służy uszczelnienie mechaniczne, natomiast po stronie silnika pierścień uszczelniający wału. Między uszczelnieniami znajduje się uszczelnienie komory wypełnione olejem wazelinowym
Zastosowanie
Ścieki bez fekaliów
Woda zanieczyszczona